YouTube UNIGINE 2020年03月25日より。
ハイライト:
- ユニジンSDKブラウザの概要
Unigine Video Tutorial - SDK Browser Interface Overview
Sign in using the credentials you registered with. | 登録した認証情報を使ってサインインしてください。 |
Download of the latest UNIGINE SDK version starts automatically. | 最新版のUNIGINE SDKのダウンロードが自動的に始まります。 |
If necessary, you can install another edition and/or version of SDK. | 必要に応じて、別のエディションやバージョンのSDKをインストールできます。 |
And add already installed SDK. | また、すでにインストールされているSDKを追加することもできます。 |
Upon installation, you should activate the SDK. | インストールが完了したら、SDKのアクティベーションを行います。 |
Options - SDK Browser settings. | Options - SDKブラウザの設定 |
Common settings. | 共通の設定 |
General startup settings for all projects, samples, and demos run via SDK Browser. | SDKブラウザを介して実行されるすべてのプロジェクト、サンプル、およびデモの一般的な起動設定です。 |
Default Video Options - API. | Default Video Options - APIを選択します。 |
Resolution. | 解像度を指定します。 |
Monitors. | モニター |
Stereo 3D. | ステレオ3D |
Create new project here. | ここで新しいプロジェクトを作成します。 |
General project settings. | プロジェクトの一般的な設定です。 |
Engine binaries: Development - binary with profiling tools / Release - optimaized binary representing the final build. | エンジンのバイナリーの区別:Development - プロファイリング・ツール付きのバイナリ / Release - 最終ビルドを示す最適化されたバイナリ |
Application settings. | アプリケーションの設定 |
The base template for the project. | プロジェクトのベースとなるテンプレート |
Programming workflow. | プログラミング・ワークフロー |
Addtional Features. | 追加機能 |
Plugin provide additional engine features. | エンジンの追加機能を提供するプラグイン |
Project Add-ons. | プロジェクトのアドオン |
Use Add Existing to add a project stored on your hard drive. | ハードディスクに保存されているプロジェクトを追加するには、Add Existingを使用します。 |
Edit content via Unigine Editor. | Unigineエディタによるコンテンツの編集 |
Use Open Code IDE to edit the source code using the associated tool by default. | Open Code IDEを使用すると、デフォルトの関連ツールを使ってソースコードを編集できます。 |
Run the actual compiled binary of the project. | プロジェクトの実際のコンパイル済みバイナリを実行します。 |
Customize start-up Editor options. | エディタの起動時のオプションをカスタマイズします。 |
Execute a command on Editor start-up: e.g. load a non-default world. | エディタの起動時にコマンドを実行します(例:デフォルト以外のワールドをロードする) |
Customize the default IDE used for the project. | プロジェクトで使用するデフォルトIDEのカスタマイズ |
Run the project with custom settings. | カスタム設定でのプロジェクトの実行 |
Run unoptimized binary with debug information enabled. | デバッグ情報を有効にした最適化されていないバイナリの実行。 |
Specify start-up command-line options to enable an extern plugin, for example. | 起動時のコマンドライン・オプションを指定して、externプラグインなどを有効にします。 |
Other project-related actions: - Open the folder / Change the settings / Delete the project. | その他のプロジェクト関連のアクション:- フォルダを開く/設定を変更する/プロジェクトを削除する。 |
Add-ons are plugged engine extensions and ready-to-use asset kits. | アドオンとは、プラグイン式のエンジン拡張機能や、すぐに使えるアセット・キットのことです。 |
Installed add-ons can be added to projects. | インストールされたアドオンは、プロジェクトに追加できます。 |
Update the project configuration. | プロジェクトの設定を更新します。 |
The add-on folder is available in the Asset Browser. | アドオンのフォルダは、Asset Browserで確認できます。 |
A set of demos demonstrates various features available in UNIGINE. | UNIGINEで利用できるさまざまな機能をデモで紹介します。 |
Click Run to preview the demo. | デモをプレビューするにはRunをクリックしてください。 |
Copy as Project to modify. | 変更するにはCopy as Projectをクリックします。 |
Samples for all supported programming workflow are available. | サポートされているすべてのプログラミング・ワークフローのサンプルが用意されています。 |
Preview and edit the source code in the IDE. | IDEでソースコードのプレビュー、編集ができます。 |
Access to: - online & offline documentation / UNIGINE community forum / private support. | アクセス方法 - オンライン&オフラインドキュメント / UNIGINEコミュニティ・フォーラム / プライベートサポート。 |